суботу, 29 квітня 2017 р.

Семінар керівних кадрів

31 березня на базі ДНЗ №21 м.Жовті Води відбувся семінар керівних кадрів:

Мета: визначити єдині підходи до організації та проведення психолого-медико-педагогічного консиліуму (ПМПк) в дошкільних навчальних закладах міста.
Завдання:
1.     Ґрунтовно вивчити сутність поняття «ПМПк».
2.     Окреслити основні теоретичні та практичні засади організації ПМПк в дошкільному закладі.
3.     Обговорити проблему з позицій різних структурних підрозділів: ДНЗ, міська ПМКП, психологічна служба.
4.     Визначити алгоритм роботи практичного психолога в рамках підготовки до консиліуму.
5.     Активізувати роботу психолого-медико-педагогічних консиліумів в дошкільних навчальних закладах.
6.     Окреслити шляхи співпраці ПМПк закладу з міською психолого-медико-педагогічною консультацією..
7.     Презентувати досвід роботи ДНЗ №21 з означеного питання.
Програма семінару


Час
Зміст роботи

Виконавець
9.40 – 10.00
Реєстрація учасників семінару.

Коновалюк О.В., вихователь-методист ДНЗ №21
Організаційна частина
10.00-10.05
Вступ. Відкриття семінару. Привітання учасників.
Селецька С.В., завідувач методичного кабінету

Теоретична частина «ПМПк – данина моді чи об’єктивна необхідність?»
10.05-10.20
Актуальний коментар «Думки з приводу…»

Климчук А.А., методист методичного кабінету відділу освіти

10.20-10.30
Актуалізація проблеми. «Психолого-медико-педагогічний консиліум в ДНЗ, як стратегічна лінія в психолого-педагогічному супроводі дітей дошкільного віку»
Гусак Т.А., методист методичного кабінету відділу освіти
Круглий стіл «З позиції фахівця»
10.30-11.00
Алгоритм організації роботи консиліуму в ДНЗ.
Організаційні засади взаємодії міської ПМПК з психолого-медико-педагогічним консиліумом дошкільного навчального закладу та їх вплив на встановлення і розвиток соціально-адаптованої особистості дитини.
Роль психологічної служби в роботі ПМПк.
Тараненко К.В., завідувач ДНЗ №21

Ковнір Р.І., завідувач міської ПМПК








Климчук А.А., методист методичного кабінету відділу освіти
11.00-11.30
Перерва. Брейк –кава.


Практична частина «Організація роботи ПМПк: важливі акценти»
11.30-11.50
Ділова гра «Відкрите засідання психолого-медико-педагогічного консиліуму в дошкільному навчальному закладі».

Коновалюк О.В., вихователь-методист ДНЗ №21
11.50-12.10
Інтерв’ю  фахівця «Особливості проведення психолого-медико-педагогічного консиліуму в спеціальній школі»
Шабанова О.А., заступник директора з навчально-виховної роботи спеціальної школи

12.10-12.20
Зразки оформлення документів
Тараненко К.В., завідувач ДНЗ №21

Підведення підсумків
12.20-12.30


Воркшоп «ПМПк – виклик часу»
Селецька С.В., завідувач методичного кабінету



Матеріали семінару можна переглянути за посиланням. 


Рекомендації учасникам семінару

Загальновідомо, що успіх дитини у навчанні безпосередньо залежить від того, наскільки умови навчання та виховання відповідають її можливостям.  Тому надзвичайно актуальним постає питання системного підвищення якості освіти, яка включає всі її складові (освітні, корекційно-розвивальне середовище, знання дітей, нормативне, методичне і кадрове забезпечення). При цьому головним орієнтиром стають інтереси дитини, створення умов для отримання батьками своєчасної, а головне — ранньої діагностично-консультативної допомоги.
Найбільш ефективним методом вирішення даних проблем служить психолого-медико-педагогічний консиліум, який розробляє цілу систему цілеспрямованих спільних дій усіх суб’єктів освітнього і соціально-психологічного процесу, мобілізує і концентрує всі ресурси для вирішення найбільш тяжкої або найбільш болісної проблемної ситуації.
Психолого-педагогічний консиліум дозволяє побудувати взаємовідносини учасників навчально-виховного процесу на основі рівноправного співробітництва та особистої відповідальності й організувати цілісне супроводження дитини у навчально-виховному процесі, задіявши професійний та особистісний потенціал усіх, хто має відношення до ефективності цього процесу.
З метою активізації роботи психолого-медико-педагогічних консиліумів в дошкільних навчальних закладах, організатори та учасники семінару
РЕКОМЕНДУЮТЬ:
1.      Опрацювати та трансформувати до специфіки роботи ДНЗ матеріали семінар.
2.      Розробити та затвердити Положення про психолого-медико-педагогічний консиліум дошкільного навчального закладу керуючись Положенням про психолого-медико-педагогічний консиліум закладів освіти м. Жовті Води.
3.      Запровадити психолого-медико-педагогічні консиліуми в практику роботи  дошкільних навчальних закладів.
4.      Залучати до  участі у роботі ПМПк закладу практичного психолога та вузьких спеціалістів.
5.      Налагодити ефективну співпрацю із спеціалістами міської психолого-медико-педагогічної консультації щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, залучати їх за згодою до роботи ПМПк закладу.













Немає коментарів:

Дописати коментар