Міський семінар керівних кадрів ДНЗ міста Жовті Води
Дата проведення: 1
листопад 2016року
Місце проведення: комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла –
садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка»
Час проведення: 10:00
Коло учасників: завідувачі ДНЗ, вихователі – методисти
,директора , психологи ДНЗ.
Мета: обґрунтування необхідності створення та розвитку
в дошкільних навчальних закладах інклюзивного освітнього безпечного середовища,
в якому індивідуальні потреби та особливості кожної дитини визначаються як
неоціненний ресурс і врахування методу «Лялька як персона» в умовах дошкільного навчального закладу як
засобу створення рівних можливостей для
вихованців на засадах дискримінації.
Завдання семінару:
1. Розширити
суть методу «Лялька як персона» в роботі з вихованцями дошкільного навчального закладу.
2. Аналіз
і вивчення спроб подолання бар’єрів і покращення доступності освітніх закладів
для окремих категорій дітей.
3. Просування
демократичних цінностей і практик у місцевій громаді.
План
Час проведення
|
Зміст заходів
|
Відповідальний
|
Організаційний блок
|
||
10:00 – 10:05
10:05 – 10:10
10:10 – 10:15
|
1. Виставка – презентація:
«Лялька як персона»
2. Виступ завідувача методичним кабінетом відділу освіти.
3. Виступ методиста відділу дошкільної освіти.
|
Педколектив
Зав. методичним кабінетом Селецька С.В.
Методист відділу освіти Гусак Т.А.
|
Методичний блок
|
||
10:15 – 10:40
10:40 – 10:50
|
4. Привітання і виступ. (відео – привітання куратора проекту
всеукраїнського фонду «Крок за кроком» Некраш Л.М.)
5. Презентація «Лялька
як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку
дитини»
|
Зав. ДНЗ
Седченко С.В.
Методист Ганієва Ю.С.
|
Практичний блок
|
||
10:50 – 11:10
11:10 – 11:40
11:40 – 11:50
11:50 – 12:00
12:05 – 12:10
12:10 – 12:50
|
6. Знайомство з ляльками – персонами.
7. «Пауза – кава». «Неофіційний діалог»: метод «Лялька як персона» на допомогу педагогам
, на користь дитині.»
8. Авторська школа майстерності «Моя історія народження»
9. Відео зустрічі з ляльками – персонами «Ляльки – персони в житті дітей»
10. Мозковий штурм
11. Вправа «Створюємо
історію ляльки- персони»
|
Вихователь
Стовбун Л.А.
Завідувач
Седченко С.В.
Вихователь
Сусла Н.В.
Завідувач
Седченко С.В.
Методист відділу освіти Гусак Т.А.
Методист ДНЗ
Ганієва Ю. С.
|
Дискусійно – рефлексійний блок
|
||
12:40 – 13:00
|
1. Підведення підсумків.
Зворотній зв’язок.
2. Висновки.
3. Вітання від дітей. Танок.
|
Методист відділу освіти Гусак Т.А.
Завідувач ДНЗ
Седченко С.В.
|

Рекомендації
учасникам семінару:
Інклюзивна освіта – перспектива нова.
Хоч різні можливості – рівні права!
Хоч різні можливості – рівні права!
Кожна дитина – це цілий світ,
Освіта,
повага і рівність для всіх!
Особливості організації та змісту навчально-виховного процесу з
інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах викладено в
рекомендаціях Міністерства освіти і науки України (лист Міністерства освіти і
науки України №1/9-487 від 12.10.2015 «Щодо організації діяльності інклюзивних
груп у дошкільних навчальних закладах»
(методично – інструктивні рекомендації).
Відповідно до концепції інклюзивної освіти, яка відображає одну з головних
демократичних ідей: усі діти є цінними й активними членами суспільства та з
метою формування гуманного ставлення до дітей з
особливостями психофізичного розвитку, забезпечення рівного доступу до якісного
виховання в умовах дошкільного простору, пристосованого до задоволення
особливих освітніх потреб кожної дитини з врахування
методу «Лялька як персона» як засіб у
створення рівних можливостей для вихованців на засадах дискримінації, створення
найбільш сприятливих умов для впровадження в практику роботи міського семінару
керівних кадрів,
Рекомендуємо:
1.
Керівникам ДНЗ забезпечити реалізацію рекомендацій
міського семінару для чого:
· опрацювати, проаналізувати та творчо трансформувати до
специфіки роботи ДНЗ матеріали семінару;
· створити
психологічно позитивне, безпечне та інклюзивне середовище в дошкільних
навчальних закладах, яке сприятиме терпимості, співчуттю і підвищить дитячу
позитивну самооцінку та впевненість в собі;
· активізувати роботу щодо впровадження в практику роботи
нових форм на засадах емоційної грамотності, усвідомлення
інклюзивних цінностей, індивідуальних відмінностей дітей дошкільного віку і
поваги до різноманітності.
Немає коментарів:
Дописати коментар