Методичні новинки

Варто опрацювати!

Метод проектів у розвитку якості дошкільної освіти

Видання ознайомлює читача з методикою організації проектної діяльності, способами її впровадження в роботу ДНЗ, а також містить докладні приклади втілення методу проектів в умовах сучасного закладу освіти.
Ця книга допоможе подолати труднощі, які найчастіше виникають на цьому шляху, покаже найпростіші шляхи створення спільного настрою зацікавленості.
Посібник рекомендовано на допомогу методистам та педагогічним працівникам дошкільних закладів.



     Посібник пропонує добірку цікавих занять із казкотерапії для дошкільників різних вікових груп. Кожне заняття передбачає цілий комплекс різних форм навчально-виховної роботи: артикуляційна гімнастика, бесіди, фізкультхвилинки, інсценування казок, творчі завдання тощо. У пригоді стануть поради щодо створення настільного театру та психологічні тести для дітей дошкільного віку. Видання рекомендовано педагогічним працівникам дошкільних навчальних закладів та домашнім педагогам.

     Вчити дітей дошкільного віку складати описові розповіді - дуже важливий аспект їхнього розвитку. Уміння дитини точно, лаконічно й образно описати предмет сприяє удосконаленню його мовлення, мислення, пам'яті. Одним із прийомів, які значно полегшують дитині складання описового оповідання, є використання наочних опорних схем. З їх допомогою висловлювання дитини стають чіткими, зв'язними і послідовними.
  У посібнику відповідно до нової редакції Базового компонента дошкільної освіти подано орієнтовне календарне планування роботи для всіх вікових груп із зазначенням дидактичних цілей та форм роботи: бесіди, спостереження, дослідницько-наукова діяльність, дидактичні ігри та вправи екологічного змісту. Пропонується план роботи екологічної студії “Юні друзі природи”, конспекти занять. Для вихователів та студентів педагогічних навчальних закладів.
 Мета посібника — вирішення актуальної проблеми інклюзивного освітнього простору в дошкільних навчальних закладах. У книзі розкрито питання науково-теоретичного, управлінсько-методичного та психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими потребами; висвітлено досвід проектної навчальних закладів; представлено інноваційні підходи до реалізації завдань інклюзивного навчання в освітній практиці та конкретні приклади впровадження освітніх напрацювань. Посібник рекомендовано на допомогу педагогам дошкільних навчальних закладів усіх рівнів.
    У посібнику розкрито питання управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу щодо впровадження інноваційних освітніх технологій, подано зразки наказів, заходів, витяги з річних планів роботи дошкільного навчального закладу. Окрім того, запропоновано форми методичної роботи з педагогічними кадрами, діагностичні матеріали, плани роботи з упровадження інноваційних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку на навчальний рік.
Для керівників дошкільних навчальних закладів, вихователів-методистів, вихователів та всіх, хто цікавиться питанням впровадження інноваційних освітніх технологій в освітній процес.





















Немає коментарів:

Дописати коментар