пʼятницю, 3 лютого 2017 р.

Готуємося до батьківської конференції «Ефективна взаємодія дошкільного закладу і родини у процесі оздоровлення та фізичного розвитку дітей»

Методичні рекомендації з організації та проведення
батьківської  конференції:
 «Ефективна взаємодія дошкільного закладу і родини у процесі оздоровлення та фізичного розвитку дітей»

Підготувала: М.А.Ярославцева  
вихователь–методист ДНЗ №28
Підготовчий етап.
1.     Організувати роботу творчої  групи по підготовці та проведенню конференції.
2.  В методичному кабінеті ДНЗ оформити методично – інформаційний вісник «Ефективна взаємодія дошкільного закладу і родини у процесі оздоровлення та фізичного розвитку дітей»
3. Провести консультацію для педагогів,  засідання методичної ради  по підготовці та проведенню конференції.
4.   Організувати роботу з батьками по розв’язанню завдань з даної проблеми через центри батьківського всеобучу, папки – пересувки, пам’ятки, власний сайт дошкільного закладу.
5.    Практичному психологу разом з педагогами підготувати пам’ятки для батьків, провести анкетування.
6. Оформити тематичні виставки для батьків, вернісажі дитячих малюнків «Здоровим бути – круто!».

Мета конференції: Підвищувати психолого-педагогічну обізнаність батьків щодо збереження та зміцнення здоров’я дитини. Формувати активну, свідому, відповідальну позицію  щодо ставлення родини до фізичного виховання та оздоровлення  дітей. Залучити родини до співпраці з метою вирішення здоров’язбережувальних завдань. Актуалізувати знання батьків про компоненти здоров’я дошкільника та шляхи його збереження.
     Завдання:
1. Формувати поняття  «Фізичний розвиток дошкільника»
2. Допомогти  усвідомити роль батьківського впливу на становлення і розвиток особистості дитини.
3. Оптимізувати роботу з пропаганди здорового способу життя серед сімей.
  Актуалізація проблеми 
            Реалії  сучасного суспільства, стрімкі темпи його розвитку, нові інформаційні технології  висувають перед нами багато нових проблем, серед яких  найактуальнішою на сьогоднішній день є здоров’язберігаючий оздоровчий та фізичний  напрямок роботи.
 Незаперечною є істина, що суспільство, яке прагне жити в гармонії з довкіллям, має не лише декларувати, а й формувати систему істинних цінностей у кожного громадянина. Тому одним із чинників благополуччя індивідуальності, родини та суспільства в цілому має стати здоровя, як фундаментальна цінність буття. У наш час категорія здоровя набула особливої актуальності, зумовивши перегляд ставлення населення до власного здоров’я та впровадження у життя оздоровчої ідеології. Основа таких змін – у формуванні природо відповідних життєвих позицій людини щодо світу, самої себе і власного здоров’я.

          Сім'я і дошкільний заклад – ті соціальні структури, які в основному визначають рівень здоров'я дитини. На сьогодні нікого не варто переконувати у тому, що і батьки, і педагоги хочуть бачити дітей здоровими й щасливими. Тому питання взаємозв'язку дошкільного закладу та сім'ї щодо зміцнення здоров'я та забезпечення ефективного фізичного розвитку дитини ніколи не втрачає своєї актуальності, а сьогодні, враховуючи стан здоров'я сучасних дошкільників, набуває ще більшої гостроти.
Орієнтовний план проведення конференції

Зміст роботи
Форми проведення
1.
Вступ. Відкриття конференції.
Актуальність теми:
«Здоров'я дошкільника — важливий елемент гармонійного розвитку»
Резюме (усне повідомлення)
2.
«Здоров’я  дитини в наших руках»
Презентація

3.
Здоровим будеш – все здобудеш


Обговорення проблемних ситуацій

4.
Різновиди здоров’я збережувальних технологій у корекційній роботі дошкільного заклад
Інформаційний блок

5.
Фізичне виховання в родинні. «Весела фізкультура вдома»

Елемент тренінгової методики

6.
Вправа « Найважливіші подій у нашій родині які повязані з фізичним дозвіллям»
Моделювання
(практична вправа для батьків)

7.
Значення здорового харчування для здоров’я дитини.

Памятка для батьків

Додатки у файлі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар