01.11.2016р. Міський семінар керівних кадрів ДНЗ міста «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»

Міський семінар керівних кадрів ДНЗ міста Жовті Води

«Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини.

Дата проведення:     1 листопад 2016року
Місце проведення: комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка»
Час проведення: 10:00
Коло учасників: завідувачі ДНЗ, вихователі – методисти ,директора , психологи ДНЗ.
Мета: обґрунтування необхідності створення та розвитку в дошкільних навчальних закладах інклюзивного освітнього безпечного середовища, в якому індивідуальні потреби та особливості кожної дитини визначаються як неоціненний ресурс і врахування методу «Лялька як персона»  в умовах дошкільного навчального закладу як засобу  створення рівних можливостей для вихованців на засадах дискримінації.



Завдання семінару:
1. Розширити суть методу «Лялька як персона» в роботі з вихованцями дошкільного навчального закладу.
2. Аналіз і вивчення спроб подолання бар’єрів і покращення доступності освітніх закладів для окремих категорій дітей.
3. Просування демократичних цінностей і практик у місцевій громаді.



План

Час проведення
Зміст заходів
Відповідальний
Організаційний блок
10:00 – 10:05

10:05 – 10:10

10:10 – 10:15
1.    Виставка – презентація:
«Лялька як персона»
2.    Виступ завідувача методичним кабінетом  відділу освіти.

3.    Виступ методиста відділу дошкільної  освіти.
Педколектив

Зав. методичним кабінетом Селецька С.В.
Методист відділу освіти Гусак Т.А.
Методичний блок
10:15 – 10:40



10:40 – 10:50


4.    Привітання і виступ.  (відео – привітання куратора проекту всеукраїнського фонду «Крок за кроком» Некраш Л.М.)
5.    Презентація «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» 
Зав. ДНЗ
Седченко С.В.


Методист Ганієва Ю.С.
Практичний блок
10:50 – 11:10
11:10 – 11:40



11:40 – 11:50

11:50 – 12:00


12:05 – 12:10

12:10 – 12:50
6.    Знайомство з ляльками – персонами.
7.    «Пауза – кава». «Неофіційний діалог»: метод «Лялька як персона» на допомогу педагогам , на користь дитині.»
8.    Авторська школа майстерності «Моя історія народження»
9.    Відео зустрічі з ляльками – персонами «Ляльки – персони в житті дітей»
10. Мозковий штурм

11.  Вправа «Створюємо історію  ляльки- персони»

Вихователь 
Стовбун Л.А.
Завідувач 
Седченко С.В.



Вихователь 
Сусла Н.В.
Завідувач 
Седченко С.В.

Методист відділу освіти Гусак Т.А.
Методист ДНЗ
Ганієва Ю. С.

Дискусійно – рефлексійний блок
12:40 – 13:00
1.     Підведення підсумків.
    Зворотній зв’язок.
2.     Висновки.
3.     Вітання від дітей. Танок.
Методист відділу освіти Гусак Т.А.
Завідувач ДНЗ
Седченко С.В.






Рекомендації учасникам семінару:
Інклюзивна освіта – перспектива нова.        
Хоч різні можливості – рівні права! 
Кожна дитина – це цілий світ, 
Освіта, повага і рівність для всіх!

Особливості організації та змісту навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання в дошкільних навчальних закладах викладено в рекомендаціях Міністерства освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України №1/9-487 від 12.10.2015 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп  у дошкільних навчальних закладах» (методично – інструктивні рекомендації).
Відповідно до концепції інклюзивної освіти, яка відображає одну з головних демократичних ідей: усі діти є цінними й активними членами суспільства та з
метою формування гуманного ставлення до дітей з особливостями психофізичного розвитку, забезпечення рівного доступу до якісного виховання в умовах дошкільного простору, пристосованого до задоволення особливих освітніх потреб кожної дитини з врахування методу «Лялька як персона»  як засіб у створення рівних можливостей для вихованців на засадах дискримінації, створення найбільш сприятливих умов для впровадження в практику роботи міського семінару керівних кадрів,
Рекомендуємо:
1.     Керівникам ДНЗ забезпечити реалізацію рекомендацій міського семінару для чого:
· опрацювати,  проаналізувати та творчо трансформувати до специфіки роботи ДНЗ матеріали семінару;
·  створити психологічно позитивне, безпечне та інклюзивне середовище в дошкільних навчальних закладах, яке сприятиме терпимості, співчуттю і підвищить дитячу позитивну самооцінку та впевненість в собі;
·      активізувати роботу щодо впровадження в практику роботи нових форм  на засадах  емоційної грамотності, усвідомлення інклюзивних цінностей, індивідуальних відмінностей дітей дошкільного віку і поваги до різноманітності.



Немає коментарів:

Дописати коментар